Hello kittens!

Aici B,si va aduc un mic rezumat al viitoarei povesti\pagini „Diary of J.S.”.Ei bine,m-am razgandit si m-am gandit din nou si am ajuns la urmatoarea concluzie.Uitati toata partea cu colega,povestea si personajul,pentru ca o noua idee,foarte ORIGINALA  si-a facut loc printre neuronii mei,asa ca de maine,21.06.2012,veti urmari cateva pagini din jurnalul lui Jenniffer,o avocata de succes ce va da de probleme in orasul natal,Los Angeles.Ce fel de probleme si din cauza cui?Veti vedea maine in primul capitol,intitulat „Capitolul1.Dear diary…” in ce moment al vietii se vor rescrie randurile tocite de ea.Pana atunci,privit aceasta pisicuta si ganditi-va la mine.I know you love me.

~XoXo,Blair!~

2 comentarii la „Hello kittens!

  1. O idee mai originala 😀 Felicitari! Ma bucur ca va fii ceva nou pentru ca eu stiu cine era Jenny, asa ca ceva nou ma atrage mai mult, de-abia astept capitolele, pisikuta e super draguta, C :S

Lasă un comentariu