Blair says…

Yeay!!I am sooooo back! :))Da,nu ma bagati in seama :))

Ei bine,nu am mai facut publicitate de mai bine de 1000 de ani asa ca este cazul,mai ales ca am niste bloguri pe care vreau sa le scot din anonimat!

Sa incepem!!Aaa da,ordinea e absolut aleatorie 😉

Hai ca amu fac o exceptie si pentru ca ieri o fost Sf.Maria ,am un blog forte fain al unei Marii si anume al Ryei.Blogsorul ei se numeste The fictional kiss si mai nou are niste proiecte super,abia incepute deeeci,dati o fuga neaparat!La multi ani!!!

Alee,nebuna me Ale!Blogul ei il gasiti dand click pe Where wild roses grow,si puteti descoperi plantatia ei de trandafiri,printre care si doua colaborari cu subsemnata.

Hey Lexy,nu ne-am auzit de mult!Cam de pe 1 ianuarie :)).Ei bine,daca vreti si voi sa fiti alaturi de o scriitoare formidabila si forte faina nu ezitati sa vizitati blogul Lexy’s Crazy World!

Urmatoarea autoare are doua bloguri asa ca primul,cel principal e Ankita’s Crazy Words iar al doilea e Scrierile unei liceene.Pe amandoua puteti citi lucruri la fel de faine asa ca nu va sfiiti,serviti-va!P.S.Cand mergem la fiiiilm?!

Yo Miky!Ciii faaaaaaaaaaci? ;)) Hihi,avem aci prezenta o alta scriitoare care face niste post-uri grozave iar cand vine vorba de fan-fic-ur stii unde sa te duci!Cum adica unde?Pe XoXo Miky!

Sa vezi ce am euu!!Lizzy e acilisa ca sa ne uimeasca!Puteti sa va lasati eclipsati pe blogul ei Life for rent unde va asteapta cu bratele deschise!

Hahahaaaa!Sa vezi ce mai am eu!Am un secret dar al cui o fi?Sa vedem…Anna Richards!Normal ca da!Precina me care are grija sa se joace cu mintile voastre pe The Secret of Anna Richards.

Oaniii,ce mai faci ma tu fata?!Oh,scuzati-ma,m-a luat valul din nou :)).Ei bine,daca si voi sunteti curiosi de ce mai face Oana Larisa,ei bine puteti verifica activitatea ei zilnica pe Oana’s Blog.

Nu,nu am terminat si voi nu aveti voie sa va plictisiti!Nu mai am mult,nu,nu insa mai e.Acum avem o Bianca,lovebydawn dupa cum o cunosc cei mai multi :)).Ei bine,blogul ei este de gasit aici : Love and Passion.

O alta fata pe care nu o stiti prea multe dar al carui talent vreau sa-l fac cunoscut este Ioana.Ea are un blog mai diferit de ale noastre,dar va las pe voi sa va dati cu parerea pe Not even close.

Hmm,oare ce gasesc eu pe acest Shelf with stories?Aaaa,stiu!Un fanfic TVD si o poveste originala!Ambele sunt scrise de colega noastra Deea care va asteapta parerile!

Uiiii,alta Bia aici!Ea detine o Cutiuta cu Sperante unde va scrie cu multa bucurie!Lucrarile ei merita citite pentru ca au un feeling aparte.

Ei bine scumpelor,cam asta este,asa ca hai,fugiti sa devorati povestile fetelor si ceva mai mult ;).

BLAIR