BANANAAAAA!!!

Ja,tot eu sunt ;)).Alee s-a întors,motiv în plus de party!!Așa că am adus astăzi așa:

Pentru duminică :Capitolul3. de la Oana

Astăzi:

Nu mai știu dacă am publicat Capitolul 19 de la Alee din Trouble si Capitolul 20 de la mine dar daca nu,le aveti acolo.

Atât scumpelor!Alee,știi ce vreau!Bye bye!! :**

Yayayayaa!!

Ma simt forte fain desi aseara am adormit pe la 2 si doar ce m-am trezit acum 2 ore asa ca va aduc,spre nerusinarea me,capitolul pe care Oani l-a scris cu atata sarguinta duminica din colaborarea noastra Limita absolutului,Capitolul3.

Am adus normal si numarul 6 din SHOCKZ.COM scris tot de ieri iar acum mai am doua capitole de adus pentru voi :

  • Capitolul 4 din Valentina
  • Capitolul 3 din Killing the Deal–cu Lexy.

BLAIR!

P.S. Nu uitati sa imi spuneti in cadrul nr.6 din revista despre ce artist/melodie vreti sa vorbesc in numarul viitor!