Day 05.

DAY 05–A book that makes you happy.

  • Cartea neagra a secretelor–F.E.Higgins

Cartea-neagra-a-secretelor-mare

Îmi place mult cum a fost gândită cartea și ca aspect dar mai ales ca și conținut.Ei bine,cartea o am la fel ca cea de sus,nu e foarte mare,e chiar un pic mai scundă decât un caiet A5 însă e destul de groasă,este o lectură care te face fericit prin dimensiuni,conținut și aspect.Cartea are o învelitoare ca cea de sus pentru că (,) coperta este din pânză neagră,iar pe spatele acelei învelitori,în interior cum ar veni,stă scris cu litere de mână mari și albe de la un capăt la altul ”Am un secret înspăimântător… .” Ce să mai?F.E.Higgins are o imaginație sumbră iar cartea asta este dovada cea mai clară.Eu am cumpărat-o din Kaufland (pentru cele din  Brăila care vor să și-o cumpere) la prețul de 49 lei.A fost o investiție foarte bună și pe lista mea se mai află și alte cărți ale autoarei.